Back on track!

Nu skall här bloggas igen, efter många månaders uppehåll. Har haft det ganska rörigt i mitt liv tills nu. Skulle dock inte vilja påstå att det är särskilt lugnt nu heller. Många nya beslut att ta, saker att upptäcka och förstå. Har förändras en del sedan jag senast skrev. Är det detta de kallar att växa upp? Vuxen eller inte, denna blogg kommer fortfarande handla om gaming, kunst och vardag! En gamer kan aldrig riktigt släppa sina spel, eller hur? Hur gammal man än blir.

Imorgon så drar Gamezone i Hörsalen igång! Goodgame kommer finnas där för erat nöje som alltid. Jag kommer finnas där på dessa tider om ni skulle vilja söka upp mig. Jag lovar, jag bits bara lite.

Tor: 12-16, 20-24
Fre: Ledig
Lör: 16-20, 20-24

Under lördagen så drar jag igång Storm 2 turneringen. Så alla som är animefags, come join the ranks! Med höga förhoppningar så borde detta bli lika lyckat som förra året, även fast jag inte var med i styrelsen då och fick styra och ställa. Men nu, nu blir det att fortsätta min skiss på mitt underbara troll Nielbe, the axewielder. Hon är stor som ett hus. Hå-hå-hå! Toodles.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0