Amensia- OH GAWD, HE'S IN THE ROOM.

Fortsätter min turbulenta resa genom denna sjuka värld som Amnesia, the dark descent lägger upp för spelaren. Har nu kommit förbi den kända "Vatten-delen" där man måste springa som en liten jude för att ta sig framåt genom en sjuklig mängd bråte samtidigt som något morrar som en brunstig bäver bakom en. MEN! Många må säga att denna scen är den mest obehagliga, I beg to differ! Scenen då kan bryter sig in i guestroom's garderob... KRISTUS BEVARE MIG VÄL. Tror jag satt på Skype med Dooz samtidigt, stackars honom. Skrek som en liten kinesisk kvinna som tappat sitt ris!

Älskar det här spelet mer för varje gång jag spelar det, då allt blir allt mer sjukt och stressat! Får ta och skaffa fraps och spela in lite någon gång, tee he.

http://www.youtube.com/watch?v=Sjx7gTWnzIw&feature=related  <--- Scenen jag anser vara obehagligast, for now.




KTHXBAI~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0