Det var ett tag sedan.

Hej och välkomna tillbaka till denna allmänt störda blogg. För övrigt så har jag mardrömmar om eventet och att jag kliver över lik för att överleva en båt som sjunker... detta har då pågått nästan hela veckan. Stop nagging on me Brain! Argh!

Oh, Naruto eventet är imorrn! Jag är inte nervös eller så? Höhö. Vill så gärna att mitt första event ska lyckas och alla ska spy regnbågar för att det är så awesome. Sitter med förstapriset framför mig, inget allt för flashigt... med underbart soett. Känns nästan lite synd att man inte kan vinna som arrangör, meh! Do want! Det är också lite synd att Herr Hans inte kan ta sig till eventet, inte bara för fluffy-love-stuff... jag vill sparka hans rumpa för en gångs skull i Storm. *warface*

Nej! Nu skall Kat fortsätta äta sina chokladflingor innan de blir som blöta sniglar... Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0