Mjeh



Fortsätter med Storm 1, storymode den här gången... Blir lite smått besviken när jag inser hur mycket de faktiskt tagit bort från storyn... Något annat som stör mig något fruktansvärt är det konstanta behovet av att hämta scrolls runt hela staden efter varje mission, eller att man måste göra om sina missions minst en gång för att kunna få 100%. Men som sagt, battlemode är det som får mig att stanna, I can't have enough~ Sen att man har en pojkvän som sparkar ens röv när väl ougis kickar in är en annan sak, usch! Men man får ligga i nu när Naruto turneringen närmar sig, hard work work!

Nu ska jag återgå till "Sweeney Todd" och sjunga med och vara allmänt udda innan jag sätter mig framför Amnesia. Man kanske borde spela in någon gång då man faktiskt spelar det, så ni har något att skratta åt, höhö.


Kommentarer
Postat av: Hans

Sen att pojkvännen tycker att du är väldigt duktig på storm är en annan sak ^^ ive trained you well ^^



Proud Hans is Proud ^^

2011-01-23 @ 02:54:30
Postat av: Captain Katinka

LIES! ALL LIES! >_>

2011-01-23 @ 11:11:57
URL: http://captainkatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0